mardi 16 septembre 2008

The Flute - Magazin Japonais





日本のフルート雑誌(アルソ出版)「The Flute」の2008年6月号に、私の写真と名前が載りました!
というのも・・・、4月に共演させて頂いた篠笛・能管奏者の西川浩平先生が、The Fluteにコラムを書かれいらっしゃって、尺八のピーロンさんの事と私の事を書いて下さりました。
本文中は、尺八のピーロンサンについて、私の事は・・・先生のお名前の下にチョコチョコっとですが書かれています。なんだか照れくさいですね。有難うございました。


-------
C'est un articule sur les concerts de musique japonaise en avril 2008 avec moi, mon professeur de flûte japonaise et la joueuse de shakuhachi française, Mme Pirron. Et voilà, je suis sur la photo!
Mon professeur Mr. Kohei Nishikawa écrit régulièrement ses articules dans le magazin japonais qui s'appelle " The Flute". Il a écrit sur des concerts qu'il a eu en France et en Belgique et sur Mme Pirron et moi!


-------
This is an article about japanese music concerts in April 2008 with me, my professor of japanese flute and french shakuhachi player. And Voila, I'm on the picture!
Because my professor Mr. Kohei Nishikawa write regularly a article in this magazine " The Flute" , one of the most popular magazine for all kind of flute player in Japan.
He wrote about concerts in France and Belgium and about Mrs. Pirron and me!